Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh informačního systému
Šmýd, Radek ; Hlucháňová, Alexandra (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je připravení návrhu na informační systém pro správu multi level obchodní sítě pro společnost 1WAY COMPANY s.r.o. s maximálním ohledem na úspěšnost výsledného řešení a zautomatizování jednotlivých firemních procesů. Práce dále popisuje jednotlivé požadavky společnosti na systém, způsoby implementace, potřebný rozpočet a smluvní zajištění provozu. Pro správné fungování systému, je zapotřebí navrhnout správné oprávnění, a proto práce popisuje i organizační strukturu, diagram procesu řízeného událostmi a matici odpovědnosti RACI.
Rituální prvky v praktikách nezávislých distributorů Herbalife
Zemanová, Aneta ; Šanderová, Jadwiga (vedoucí práce) ; Grygar, Jakub (oponent)
Diplomová práce s názvem "Rituální prvky v praktikách nezávislých distributorů Herbalife" je zaměřena na projevy interakčních rituálů Randalla Collinse na příkladu multi-level marketingové společnosti Herbalife. Snaží se odpovědět na dvě otázky: Co drží komunitu nezávislých distributorů Herbalife pohromadě? Co je motivuje k práci, když vše je u Herbalife dobrovolné a nefunguje zde konkurenční hnací síla? Spojujícím mechanismem roviny multi-level marketingové struktury a interakčních rituálů jsou praktiky organizační kultury. Nejvýznamnější jsou fyzická setkání členů, při kterých probíhají interakční rituály. Tím, že členové Herbalife interakční rituály žijí, produkují emoční energii, posilují symboly společnosti a pocit skupinové solidarity. Pozitivní emoční energie má vliv na spolupráci distributorů s organizací a na jejich úsilí při naplňování společných cílů.
Návrh informačního systému
Šmýd, Radek ; Hlucháňová, Alexandra (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je připravení návrhu na informační systém pro správu multi level obchodní sítě pro společnost 1WAY COMPANY s.r.o. s maximálním ohledem na úspěšnost výsledného řešení a zautomatizování jednotlivých firemních procesů. Práce dále popisuje jednotlivé požadavky společnosti na systém, způsoby implementace, potřebný rozpočet a smluvní zajištění provozu. Pro správné fungování systému, je zapotřebí navrhnout správné oprávnění, a proto práce popisuje i organizační strukturu, diagram procesu řízeného událostmi a matici odpovědnosti RACI.
Návrh na zlepšení motivačního systému ve vybrané MLM společnosti
Turková, Hana ; Kratochvílová, Markéta (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na motivační systém ve vybrané MLM společnosti. Analyzuje existující motivační systém a zjišťuje zpětnou vazbu od členů společnosti pomocí rozhovorů a dotazníků. Obsahuje návrhy na zlepšení motivačního systému, které mají vést ke zvýšení týmové produkce.
Systém práce v mezinárodní společnosti OVB Allfinanz, a.s.
Horn, Ondřej ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fungováním nezávislého finančního poradenství společnosti OVB, jakožto formy multilevel marketingu (MLM). Jejím cílem je popsat vývoj a principy tohoto systému, včetně jeho právní regulace. Nejdříve je marketing stručně definován a MLM je vymezen jako jedna z forem přímého prodeje. Dále se práce zaměřuje na samotnou společnost OVB. Jsou uvedeny základní informace, aktivity jejích finančních poradců a její historický vývoj. Následuje právní úprava společnosti a jejích spolupracovníků. Nejpodstatnější jsou zejména předpisy a potřebné certifikace, které se vztahují k poskytovaným finančním a pojistným produktům. Je vymezeno, kdo se může stát finančním poradcem a jaká kvalifikace je potřeba splnit pro výkon jeho nezávislé činnosti. Důležitou součástí práce je popis aktivit poradce od začátku jeho spolupráce se společností. Konkrétně se jedná o shánění klientů, postup v kariérním plánu a jednání s klientem. V závěru shrnu výsledky mé práce, stručně zhodnotím předpokládaný vývoj a situaci finančního poradenství v České republice.
Modelování a analýza víceúrovňových odměňovacích systémů
Berit, Jaroslav ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Práce řeší problematiku modelování a analýzy víceúrovňových odměňovacích systémů. Hlavním cílem práce je návrh řešení, které umožňuje vývoj a testování víceúrovňových odměňovacích systémů. Řešení je založené na využití simulace dynamiky odměňovacího systému a následné statistické analýzy. K realizaci řešení jsou použity kvantitativní nástroje pro simulační modelování a statistickou analýzu. Navržené řešení odstraňuje nedostatky existujících postupů, které jsou založeny striktně na metodách matematické analýzy. Předložené řešení tak umožňuje podchytit nejen vlastnosti a fungování odměňovacího systému, ale také jeho stabilitu a bezpečnost. Výstupem jsou data vhodná pro řízení a manažerské rozhodování ve firmách, které využívají složité odměňovací systémy.
Expansion of network marketing company to foreign market
Hakun, Peter ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Společnost DIAMONDS INTERNATIONAL CORPORATION - D.I.C. a.s. je česká firma zabývající se výrobou a prodejem diamantových šperků a prodejem investičních diamantů, která jako distribuční model využívá síťový marketing. Cílem diplomové práce bylo analyzovat ruský trh, především jeho politická, ekonomická, sociální, kulturní a jiná specifika, a to v souvislosti se vstupem společnosti D.I.C. a.s. do Ruska. Dále bylo cílem zhodnotit potenciál ruského trhu s diamanty a diamantovými šperky a zpracovat analýzu konkurence. Pro účely dosažení cíle byla vypracovaná PEST analýza, analýza mikroprostředí a SWOT analýza. Na základě těchto analýz byly navržená praktická doporučení pro firmu D.I.C. a.s.
Network marketing as an opportunity
Miššik, Dušan ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cieľom tejto bakalárskej práce je vysvetliť pojem sieťový marketing a jeho využitie v súčasnom obchode. Prvá časť je zameraná na vymedzenie teoretického základu problematiky, vývinu odvetvia sieťového marketingu a jeho ilegálnej formy. Druhá časť analyzuje využitie network marketingu v súčasnom obchode a zároveň predstavuje najvýznamnejšie svetové spoločnosti priameho predaja. Praktická časť je aplikáciou teoretického základu práce na spoločnosť FM GROUP a priestor je venovaný návrhom na zlepšenie fungovania spoločnosti a distribúcie produktov.
Přímý prodej jako podnikatelská příležitost
Hloušek, Lukáš ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem práce je vysvětlit systém fungování přímého prodeje, zaměřit se na jeho potenciál do budoucna a zhodnotit podnikatelskou příležitost, kterou svým distributorům nabízí. První kapitola je zaměřena na historii přímého prodeje. Ve druhé kapitole je rozebrána etika přímého prodeje a česká Asociace osobního prodeje, která na její dodržování dohlíží. Třetí kapitola srovnává síťový marketing v přímém prodeji a nelegální pyramidové struktury. Ve čtvrté kapitole je popsána podnikatelská příležitost nabízená společností Amway ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.